הרב גרשוני מעיד: "ב-3 בלילה עוד שמעו את ניגון הלימוד מחדרו"

    פנחס בן זיו No Comments on הרב גרשוני מעיד: "ב-3 בלילה עוד שמעו את ניגון הלימוד מחדרו"

    הרב נפתלי גרשוני, מתלמידי ראש הישיבה זצ"ל בדמעות משדר המיוחד בהגשת בצלאל קאהן: "זכיתי להשתתף בשיעור האחרון שמסר בביתו. מסירות נפשו לתורה היא משהו שאין לו אח ורע. הייתה לו מיוחדות להחדיר אהבת תורה אף לרחוקים ביותר, לא היה לו הבדל אשכנזי וספרדי, הלוואי שהיינו כמותו"

    13:56
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקומם: הגב' שילמה אלפי שקלים והחנות מתנערת מאחריות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האבל הכבד בעולם הישיבות: הרב נפתלי גרשוני, מתלמידי ראש הישיבה זצ"ל התראיין במשדר המיוחד בהגשת בצלאל קאהן וספד לרבו: "זכיתי להיות קרוב למרן גם אחרי סיום לימודיי בישיבתו. זכיתי להשתתף בשיעור האחרון שמרן מסר בביתו. מסירות הנפש של מרן לתורה היא משהו שאין לו אח ורע. הייתה לו מיוחדות להחדיר אהבת תורה אף לרחוקים ביותר".

    הרב גרשוני סיפר כי: "היו שומעים את ניגון הלימוד מחדרו גם ב-3 בלילה, אבל ב-7 בבוקר הוא כבר היה מראשוני המתייצבים לתפילת שחרית בהיכל הישיבה, בתקופות שונות אפילו מסר 'וועד' במשלי כבר ב-6 בבוקר. בנסיעותיו לארה"ב, כל הטיסה הוא ישב ולמד, אבל גם לאחריה לא נח אלא מיד התחיל למסור שיעורים. זו הייתה החיות שלו, רק התורה. גם מי שלא הבין בלימוד ראה את המתיקות נוטפת מפיו. הרב החדיר בישיבה מושג 'והיה ברכה', בכל מקום שבחור נמצא שיהיה לברכה".

    האזינו



    0 תגובות